איך תוזילו עלויות של פרסום באינטרנט

 

פרסום באינטרנט הוא כבר ממילא הערוץ הפרסומי הזול ביותר ולכן הוזלת העלויות נשמעת יותר מידי טובה בכדי להיות אמיתית אבל - ניתן להוזיל עלויות של פרסום באינטרנט וכיום, כשכל חברה מנסה להדק את החגורה ולהוזיל עלויות, חשוב שגם אתה תלמד איך לצמצם הוצאות של פרסום באינטרנט.

 

הוזלת עלויות של פרסום באינטרנט באמצעות בארטרים ושאר שיתופי פעולה:

פרסום באינטרנט יכול להיות כל כך פשוט באמצעות שיתופי פעולה. כאשר מדובר על האינטרנט, מילת המפתח היא שיתופי פעולה היינו נט-וורקינג - יד רוחצת יד. המודל של רכישת שטח פרסום ברדיו או בטלויזיה לא תקף בכל המקרים ואפילו ברובם. באינטרנט יש אינטרסים שונים ופשוט צריכים למצוא את החיבור. אם יש רשת חברתית לילדים וונוער ואתם מפרסמים מכון בו מתקיימים חוגים לילדים ונוער במקום לרכוש שטחי פרסום בכסףאתם יכולים להציע לבעל האתר בארטר לדוגמה: בעל האתר יקצה לכם שטחי פרסום ובתמורה, במקום לשלם - אתם תעניקו לגולשי האתר כמה מינויים בשנה כך שהאתר יוכל לחלק פרסים על הגרלות וחידונים. הגולשים הצעירים יהנו מהגלישה ואף יעבירו את המסר לחברים שגם רוצים לזכות בפרסים וכך יהיו יותר גולשים באתר ואילו אתם, תתנו בתמורה מוצר שכבר קיים אצלכם, אין לו עלות בעצם כי החוגים כבר מתקיימים ממילא... זה מה שנקרא בארטר. באמצעות שיתופי פעולה יצירתיים - אפשר להרוויח פרסום באינטרנט בחינם או בעלויות מזעריות.


הוזלת עלויות של פרסום באינטרנט באמצעות צמצום עלויות הפקת קמפיין - טיפים:

פרסום באינרנט כאשר מדובר על באנרים, לא רק שעבורם אתם משלמים דמי פרסום לבעלי האתרים השונים אתם גם משקיעים בהפקת הקמפיין. בכדי להוזיל עלויות של הפקת קמפיין פרסום באינטרנט חשוב שתדעו כמה פרטים:  אין טעם לעצב או לצייר או לצלם תמונות. יש פטנט בשם אימג'-בנק - בנק תמונות בו ניתן לרכוש תמונות מכל סוג שהוא (ילדים, כלבים, אנשי עסקים ועוד ועוד).במחיר של דולר בודד אתם יכולים לסגור את העסק עם תמונה וכמו כן, יש גם קבצי שמע ואף קבצי וידיאו למכירה במחירים נמוכים.


הוזלת עלויות של פרסום באינטרנט באמצעות מעבר למדיות חברתיות (חינמיות)

מדיות חברתיות נועדו לשרת את הענף של פרסום באינטרנט. מדיות חברתיות, המאפשרות לגולשים ליצור קשר עם מאות, אלפי ומיליוני אנשים הם הערוץ החזק ביותר להפצת מסרים בחינם. בכדי לנהל פרסום סמוי נכון בקמפיין באמצעות מדיות חברתיות צריך ללמוד על המדיה החברתת אבל מדובר על תהליך חד פעמי ושבסופו - כל הדלתות פתוחות. פרסום באינטרנט דרך מדיות חברתיות הוא בעיקר יעיל כאשר מדובר על פרסום לקהל הצעיר.


הוזלת עלויות של פרסום באינטרנט באמצעות קידום אורגני:

אל תבהלו מהמושג קידום אורגני - קידום אורגני הוא קידום האתר באמצעות התכנים המקוריים היינו הטקסטים של האתר שלכם. פרסום באינטרנט יכול להתחיל בעמוד הבית שלכם אם תשכילו לבנות או לשדרג את אתר הבית כך שהוא יכיל חומרים שיווקיים ופרסומיים בצורה ממוקדת ומעניינת. כמה שיותר כתבות, מאמרים וכו'.