E-Commerce ברשת האינטרנט: מכירת שירותים ומוצרים ביעילות ובקלות

E-commerce הוא מסחר אלקטרוני. במילים פשוטות, כפי שחנות רגילה מוכרת את מוצריה דרך קופה ודלפק, אתם יכולים לעשות את אותה פעולה עם מחשב אישי, חיבור לאינטרנט וחשבון סליקה באחת מחברות הסליקה האינטרנטיות (למשל PAYPAL). מדוע זה כדאי יותר, ומהם היתרונות שלכם כעוסקים אינטרנטיים?

E-Commerce מוצלח זה נדל"ן לכל דבר

כאשר מוצר מסוים מניב לכם השתכרות פסיבית הוא נכס, וכאשר זו הכנסה פאסיבית בממדים גדולים של מחיה חודשית, מדובר בנדל"ן לכל דבר ועניין! על חנות אינטרנטית לא משלמים שכירות חודשית אלא תעריף של עשרות עד מאות שקלים בלבד אשר מכסה את עלות הקמת האתר של החנות וקידומו. בחנות אינטרנטית התחלתם את העבודה שלכם עם הוצאה כמעט אפסית ביחס להוצאה על שכירות פיזית.

הגעה מהירה ופשוטה לקהלים גדולים

בעבר, בית עסק שהייתה לו חנות או היה לו משרד בבעלות (או מושכר) היה צריך להתחייב לעוד אלפי שקלים בחודש למשרדי פרסום ענקיים שבפרויקטים כלכליים יחסית במחירם הניבו לו פרסומת קטנה בעיתון או בטלוויזיה, ורק תמורת תשלומי נשך יקרים הוא זכה לחשיפה משמעותית כדוגמת מודעת ענק בכביש המהיר. כיום, ניתן לייצר לכם לידים כמו של רמת חשיפה זו במחירים שאפילו לא מתקרבים לאותו תעריף. כיצד? משום שלכל אדם כיום יש חיבור לאינטרנט וחשבון ב- 2 הרשתות הגדולות גוגל ופייסבוק. הדבר מביא אנשים רבים בארץ ובעולם להיחשף אליכם. עם ביצוע התאמות אינטרנטיות מקצועיות של חברת קידום חנויות ניתן לסנן קהל לא רלוונטי ולהיוותר עם אנשים שיהיו הקונים שלכם בסבירות גבוהה.

אפשרות למכירת שירותים

בשונה ממה שחושבים, E-Commerce זו פלטפורמה שניתן למכור בה שירותים ולא רק מוצרים: שירותי טכנאות בית, שיעורים פרטיים, וכד'. במידה והשירות מצריך עבודה פיזית, הוא מוכר זמנים לקביעה מול בעל המקצוע. במידה והשירות יכול להישאר בגבולות האינטרנט הוא מוכר וובינרים (שיעורים דרך מסך המחשב) ומוצרים הקשורים להכשרה הנלמדת (תקליטור די וי די לימודי לדוגמה). הרעיון גם בחנות מוצרים וגם בחנות שירותים הפועלת באינטרנט הוא להגדיל את קהל החשיפה שלכם, לאפטם אותם (לעשות אותו אופטימלי), ובכך לייצר לכם הכנסה יציבה.